donderdag 2 april 2015
het bijenmeisje
hier was ze dan .. mn bijenmeisje klaar om te verhuizen ^_^
ze is gemaakt van phildar coton 3 en is 35 cm geworden.
maandag 23 maart 2015
Koetje boeee!
Dit is gemaakt na aanleiding van het patroon van Krissiedolls (Kristel Droog).
Je kunt de patronen bestellen op : www.mykrissiedolls.nl
Deze 2 koetjes zijn op bestelling gemaakt.
Natuurlijk moet er eentje nog 4 pootjes hebben en een staart en dan zijn ze klaar om na hun nieuwe huisje te gaan. ^_^
Mini Lupo
Mini Lupo is gehaakt van phildar coton 3 en is 20cm hoog geworden.
Mijn dochtertje vond dit schatje zo leuk dat ze hem maar in beslag heeft genomen haha.
Hij is gemaakt naar aanleiding van de Lalylala patronen.
te vinden op www.lalylala.com en op www.ravelry.com
oepsie
En ja hoor.. ik kwam weer bij mn moeder op visite voor een bakje koffie en waar kom ik mee thuis ?
juist ja... wol uit haar winkel weg.
Gevolg .. mijn mand zit vol en het past er dus niet allemaal in . :p
taarten
hier onder ziet u een aantan van de taarten die ik tot nu toe gemaakt heb.
Voor meer vragen en info kunt u een kijkje nemen op mijn facebook pagina.
www.facebook.nl/apieceofpie1
Voor meer vragen en info kunt u een kijkje nemen op mijn facebook pagina.
www.facebook.nl/apieceofpie1
Abonneren op:
Posts (Atom)

























