maandag 23 maart 2015

oepsie





En ja hoor.. ik kwam weer bij mn moeder op visite voor een bakje koffie en waar kom ik mee thuis ?
juist ja... wol uit haar winkel weg.
Gevolg .. mijn mand zit vol en het past er dus niet allemaal in . :p



Geen opmerkingen:

Een reactie posten