donderdag 2 april 2015

het bijenmeisje

hier was ze dan .. mn bijenmeisje klaar om te verhuizen ^_^ ze is gemaakt van phildar coton 3 en is 35 cm geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten